Vad är nytt

Nekad Alex Nygren - Servervakt Ansökningar

Alex Nygren

New member
Användarnamn: Alex Nygren

Vad är ditt namn i verkligheten? * Charlie

När är du född och din ålder? (15+) * 11 Maj 2007

Ditt DiscordNamn t.ex (Elric#4327) * challefern9#3903

Mellan vilka tider kan du oftast spela? PÅ Måndag-fredag 14-01
på fredag 14-01
på lördag 14-01
på söndag 14-01

Hur länge har du spelat på GameffectRp? 2mån

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra servern säkrare och roligare. Jag vet hur ofta man brukar missclicka folk och jag vet hur tråkigt det är när man inte får ress. Då skulle jag kunna hjälpa till om det finns bevis på att det är sant. Jag skulle kicka lallare som förstör rp nivån. Jag skulle dv bilar som står på gatorna för att det är jätte orealistiskt att det står massor trasiga bilar på vägarna som förstör det roliga genom att man är ute och kör och så kommer en bil mitt i vägen som man krockar in i. Liksom hur många bilar står mitt på vägen irl? Inga. Jag tycker att en av de viktigaste sakerna jag skulle göra är att kicka eller ge sv bann 1 timme för lallare som förstör allt det roliga och även rp nivån.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just GameffectRp? Geameffect är den bästa servern på fivem då den är väldigt seriös. Nästan alla är skysta mot alla och communityt är riktigt skönt. Jag gillar alla staffs då jag har en förståelse för varför de sätter vissa bans eller varför de gör så. Det är det som gör att rp nivån är så hög. Unive är riktigt bra men skulle kunna bli mycket bättre. Jag vill vara en del av den förbättringen inom den kriminella rpn. Jag vet att det är många som sv abusar genom att till exempel sv pika vilket innebär att man ser igenom väggar med id. Det blir som ett wallhack som man kan använda sig av i till exempel stormningar. Detta tycker jag är riktigt tråkigt då det förstör hela scenariot och rpn. Det skulle jag också bidra till, att inget av detta

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra GameffectRp till en bättre plats? Jag skulle hålla koll så att alla håller sig till de regler som finns. Jag vet att det finns många som bryter mot dessa regler vilket är jättesynd. Det förstör så mycket av rp nivån. Jag skulle dv bilar som står trasiga mitt på vägarna då det är jätte orealistiskt och så tråkigt att köra på. Jag skulle dva genom /dv. Jag skulle försöka lära alla nya som inte kan reglerna genom en kick eller sv bann som håller 1 timme. På så sätt så kan de förstå vad de gjorde för fel och ta lärdom av detta.

Varför ska just du bli servervakt? ag ska bli servervakt för att jag kommer göra allt i min makt så att denna server kommer få deras RP-nivå och känna att det är seriös RP men också rolig. Jag kommer ta mitt ansvar som servervakt om folk inte följer regler eller lallar, jag vill få unive till en rolig server och komma in till så man inte träffar på massor av lallare. jag tycker också det är viktigt och ge folk en förklaring varför dom blir Sv bannad eller kickas, så dom kan tänka efter vad dom gjorde för fel så dom kan höja sin RP-nivå

Varför vill du bli servervakt? ag tar alltid min RP seriöst men även om man är seriös så kan man ha roligt. mitt mål som servervakt kommer att bli att hjälpa lallare och höja sin RP-Nivå och kommer inte slutat förens det inte finns vara några lallare kvar på Unive. Jag som servervakt kommer kunna ta tag i saker direkt själv som t.ex om någon missklickar mig så jag dör så kan jag reviva mig själv utan att skriva en report, som då kan jag reviva mig själv och kan återgå till senariot direkt efteråt och behöva slippa vänta på en helper.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv då tar man bort fordonet som står brevid en. /svban (id) då ger man personen en sv ban på 60 min. /revive /id) eller om jag bara ska reviva mig själv /revive. /kick (id) då kickar man personen men man kan gå in på servern direkt efter /toggleid då ser man allas id nära en

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? [Om så är fallet, berätta om dina bans] NEJ

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Topp