Vad är nytt

Godkänd Bergermo9 - Servervakt Ansökningar

Bergermo9

New member
Användarnamn: Bergermo9

Vad är ditt namn i verkligheten? * Elliot

När är du född och din ålder? (15+) * 15 asså 07

Ditt DiscordNamn t.ex (Elric#4327) * WRLD#3751

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Efter skolan alltså halv 3

Hur länge har du spelat på GameffectRp? sen början av servern

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Man ska ha koll på reglerna på serven så att man kan antingen kicka eller banna folk som bryter mot regler. Kan t ex vara halv OOC eller sunt förnuft att man sparkar på en polisbil liksom. Man ska helt enkelt hålla koll så att folk i sin omgivning sköter sig och inte bryter mot sina regler. Om fordon ligger längs vägen kan man dv:a dem eftersom att det är lite fail Rp att lämna en bil för 1 miljon på sidan av vägen

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just GameffectRp? För att jag ser flera personer som gör fel, Bryter mot regler och så vidare och om man blir servervakt så kan man kicka dem så att dem kan lära sig vad det var som dem gjorde fel. då vet dem istället hur man ska göra det så det inte kommer att hända igen. Stör mig också på att folk lämar fordon för flera miljöner på gatan och då kan man dv:a dem eftersom det är ganska fail Rp att göra så.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra GameffectRp till en bättre plats? Jag kan bidra genom att försöka förklara vad dem som gjorde fel gjorde. Om man kickar kan man skriva gör så nästa gång. Då lär man dem som har gjort fel vad dem sak göra bättre för att det inte ska hända igen. Kommer bidra med en bra och aktiv servervakt som tar de på största alvar och kommer se till så att alla sköter sig

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli server vakt för att jag vill lära dem som gör fel hur dem ska göra för att göra rätt. jag vill också kunna dv:a fordon som bara står då det är lite failRp att bara lämna dem där. Själv spelar jag polis och ofta lallare snor eller hoppar in i fordon och då kan man t ex banna dem så dem får sig en läxa för det dem har gjort. De är super viktig att ha server vakter för att då kan de t ex kicka folk som hade kunna förstöra scenarion eller liknade. Hör flera folk som t ex snackar Halv ooc och då vill man lära dem att man inte får göra så. Då kommer dem att lära sig de och förhoppnings vis inte göra om det igen.

Varför vill du bli servervakt? För att jag är en aktiv spelare som är helt seriös med mitt rollspelande. Har en lång erfarenhet inom FiveM och rollspelande. Jag kan alla regler. Jag kommer alltid tänka igenom innan jag t ex kickar någon och skriva utförligt så personen jag kickar lär sig vad den har gjort fel. Jag kommer inte abusa att jag har t ex toggle id för att vinna ett scenario. Det är bara tråkigt och förstör allt inom rollspel. Har spelat hät väldit längeoch tycker det är super kul och hade varit ännu roligare om man var servakt för att bidra ännu bättre till Astro

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (spelar id) (anledning) - Du bannar en spelare i 60 min, /kick (spelar id) (anledning) - Du kickar en spelare. /revive (spelar id) - Du gör så en död person börjar leva igen. /dv - Du raderar ett fordon från kartan. /toggleid - Id på personen står hela tiden över huvudet. /sv - Du skriver i servervaktschatten

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? [Om så är fallet, berätta om dina bans] nej aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Topp