Vad är nytt

Elias. - Ansök om Chef-jobb

Elias.

New member
Användarnamn: Elias.

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polis

Vad heter du IRL? Elias Tönsgård

Vad heter du på discord? Elias.#4778

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 2568 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Som polischef så kommer jag alltid agera mycket ansvarsfullt, professionellt och moget. Jag skulle vara en väldigt aktiv polis. Jag skulle agera trevligt och göra mitt bästa för att vara en bra följeslagare och vän mot de andra poliserna. Jag tror att jag skulle vara en rolig polischef och ta med lite roligt RP, samtidigt som jag är seriös och professionell såklart. Vill bli polischef för att just nu så saknar ni en polischef men ni har bara en för tillfället. Som polischef så kommer jag ge dom jobbet som jag tycker har den rätta kunskap inom just polisen och inte ta någon som inte vet vad dom gör. Ska försöka utveckla mina anställda så bra som möjligt så dom kan ta deras utbildningar på rätt sätt och så dom kan nå sina mål men polisen i servern.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit polis i massa olika server men har inte varit så högt uppsatt. men jag har bra koll på vad som gäller för att kunna få fram en bra polismyndighet. Jag vet vad man ska göra för att få det roligt för båda parterna i servern så både för polisen och för det kriminella. Tycker det är tråkigt när poliser missbrukar deras makter men jag är tvärtom jag gillar att det blir lite bil-jakt osv. Jag är inte den polis så tazar direkt när någon börjar springa osv. Kan skriva så mycket om hur jag tycker en polis ska vara och hur jag tycker en tråkig polis är.

Berskiv din karaktär? Bobby Brown heter jag och är född 1995, och är en ödmjuk och lugn person. Jag är uppväxt med både mamma och pappa. Min mamma jobbade på något kontor där dom satt dag in och dag ut, Och förstår fortfarande inte vad hon jobbar med. Men där emot min pappa han jobbade med ett väldigt intressant jobb då han jobbade som polis När han var lite yngre. Sedan jag var liten så har jag alltid sett upp till min far och hans yrke. Då det är mitt favorit jobb, så när jag var lite så tänkte jag att jag ville bli polis en dag i mitt liv. men även som barn brukade jag titta på tv-program om polisen och se polisbilar köra förbi mitt hus.

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag bara kan och när jag har möjligthet

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än GameffectRp? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Topp