Vad är nytt

Vidare FakeBogus - Medlemskaps Ansökning

FakeBogus

New member
Användarnamn: FakeBogus

Är du medlem i vårt förening? [Inget Krav] Nej

Ålder! (15+) 17

Ditt DiscordNamn t.ex (Elric#4327) TTV_FakeBogus#6117

Din steamlänk t.ex (https://steamcommunity.com/id/tommyhilfiger1/) Glöm inte att du måste ha en öppen profil som alla kan se! https://steamcommunity.com/id/151654002135646/

Varför vill just du bli whitelistad på just denna server? För att jag tycker det är en bra server med bra scripts och bra rp och vill bli medlem.

Varför ska vi whitelista just dig? För att jag kommer bidra med bra rp då jag har väldigt stora erfarenheter inom det då jag har rpat ganska länge och vet hur man ska rpa och jag kommer kunna bidra med roliga och bra scenarion.

Vad betyder maktgalen för dig Att man försöker ta makten på server så nästan alla lyssnar på en person.

Du ser en person liggandes i en blod pöl utanför mekonomen med en pistol liggandes bredvid han, vad gör du? Jag ringer polisen och ambulansen för det ser då ut som en brotts plats.

Du vill åka ner till Bilfirman och ser en polis bil som ingen använder få du ta den för att köra ner till bilfirman? Absolut inte.

Beskriv din karaktär ( Minst 200 ord ) Min karaktär heter Albert Einstein och har två bröder som heter Michael och William, Albert har kriminella bakgrunder men har valt att lämna det livet bakom sig. I tidig ålder började han att röka, med hjälp av rökningen så fick han många vänner som i första hand bara utnyttjade honom för att få cigaretter. Men efter ett tag när dem hade rökt tillsammans så frågade hans vänner honom vad han gör om dagarna, när vännerna fick reda på att Albert var en helt vanlig kille som satsar på skolan tappade dem hakan. Vännerna frågade då Albert ifall han ville tjäna snabba cash, Albert lättlurad som han är svarade JA utan att fråga vad det handlade om. Han vet inte vad det kan bero på men kan det kanske vara för att Albert var vältränad och hade mörk röst som vännerna ville ha med honom på deras äventyr om kvällarna där det mesta handlade om droger? Albert antog att så var fallet eftersom att resten av grabbarna var små spinkiga tonåringar. Ju längre tiden gick desto mer makt fick Albert i detta gäng då han var störst och starkast av dem alla. Det tog några år för Albert att inse vilka konsekvenser som kan komma efter att en gång blivit stoppad av snuten med droger i hela fickorna. Albert hade precis fyllt 18 när han fick spendera sina första år bakom galler. 5 år fick Albert sitta i fängelse. Efter att han hade kommit ut så återförenades han med sitt gäng igen. Albert hade inte riktigt förstått ännu att det han håller på med är fel, för Albert var för det mesta bara ute efter pengar, och makt i staden. Det var inte först andra gången han åkte fast som han verkligen insåg att livet han levde inte kommer att hålla i längden. Denna gången satt han 6 år bakom galler. När han återigen kom ut så var han 29 år gammal och tänkte att han var tvungen att rädda upp sitt liv, så han började plugga för att kunna få en utbildning. Han valde att inrikta sig på ekonomi för att sedan kunna ha koll på ekonomin, inte bara sin privata men även ekonomier och liknande i företagssammanhang. Albert tog en massa snabbkurser under 1 års tid och när han var klar så gick han till en bilfirma där han visste att hans barndomskompis ägde. Albert barndoms kompis vid namn Alfred godkände Alberts ansökan om att få börja jobba där. blev helt besatt i att sälja bilar så han jobbar mycket övertid bara för att få så många bilar som möjligt sålda. Efter ungefär 1 år till så tyckte Albert att det var tråkigt att bara sitta bakom en dator och signera papper åt sina köpare. Han saknar liksom adrenalinet som kom när han höll på med det olagliga med sitt gamla gäng. Därför vill Albert flytta till den här nybyggda staden för att ge initiativet till staden och att det är staden och dem som bor i staden som kommer att få bestämma om John ska falla tillbaka till sitt kriminella liv eller fortsätta på den banan som han har byggt upp efter den tiden. Albert ser fram emot denna flytt och vilka situationer han kommer att hamna i.

Vad vill du jobba med på servern?

Vad är det du prioriterar främst?
Att alla ska ha roligt och följa reglerna

Vad har du för tidigare erfarenheter inom rp? Jag har varit ägare på vissa servrar och varit staff på många Sr.Admin på swewave

Hur många rp timmar har du? ( Minst 100 ) 1900+

Vad betyder begreppet sunt förnuft för just dig? Att man ska göra saker som man hade gjort irl och gör inte det du inte skulle göra irl.

Har du läst våra reglerna? Ja

Vem var det som blev påkörd? raul blev på körd

Hur upptäckte du Gameffect RolePlay? Annat

Något mer du har att tillägga? Nej tack!

Senast ändrad:
Topp