Vad är nytt

Utveckla FILIP2 - Ansök till Kriminell

FILIP2

New member
Användarnamn: FILIP2

Ålder? 15

Ditt DiscordNamn t.ex (Elric#4327) FILLE#5178

Berätta om din karaktär. filip lonn 20 år är från sverige med väldiga humörsvängningar och haft sen barn domen och det fick han från sin far i sverige som var med i en mafia där dom höll på med droger vapen och mm. jag som liten såg upp till min far väldigt mycket och har alltid velat göra som han och vara som han men en dag så blev det bråk mellan min far och min mor då min fars mafia var efter min mor väldigt svårt med ekonomin och att komma in i samhället och detta gjorde mig upprörd så att som ung börja jag försöka visa vem jag var och vem som bestämde så att jag börja hålla på med kriminella saker tex som våld och försäljning av droger. och nu som vuxen ser han sig som en hitman och gör allt för pengar!

Varför vill du bli kriminell på servern? för catelen vet bara hur man är kriminell och att han har kommit in i den kriminella värden på serven.

Vilka erfarenheter har du inom Kriminell RP? har en del erfarenhet av Kriminell RP men lärt mig mycket senaste tiden

Beskriv ett bra kriminellt scenario. Ett bankrån det ska utföras på ett bra och välgjort sätt. För att det ska kunna vara utfört på ett bra sätt så ska det vara väl planerat några dagar innan. Man hämtar en gissla sen tar den till banken. Sen så gör man så man har planerat. Det ska såklart vara till reglerna.

Berätta hur ett bra bankrån scenario går till Planera avleda påbörja smidigt placera olika flyktbilar på strategiska ställen, ev ha en som "oviktig" person som är betald att bli gripen. få polisen på fel spår, Allt startar med en välplanerad plan med ett lojalt kamratskap.

Du är i en polisjakt med flera polisbilar efter dig, du är tungt beväpnad. Vad gör du för att ta dig ur? skjuter mot polisens fordon och visar att jag menar allvar och då kanske få ett så stort försprång så jag kommer undan och sista utvägen mot polisen.

Är det okej att skjuta vid trafikstopp någon gång? Nej

När får du öppna eld med dina vapen? vid gilltiga scenarion och för att skydda mig själv.

Du och ditt gäng står på ett område, plötsligt ser ni att ett annat gäng är påväg mot området. Vad gör ni? vi kollar läget vad dom gör här! och va redo om det blir konflikt

Berätta vad Meta Gaming innebär och hur det kan påverka det kriminella rollspelandet. vi kollar läget vad dom gör här! och va redo om det blir konflikt

Vad har du för mål med ditt rollspel som kriminell? att ha kul och försöka att bli vänner med farliga folk

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får vara kriminell? ja jag skulle försätta att rpa som vanligt

Topp