Vad är nytt

Vidare Harry persson - Servervakt Ansökningar

Harry persson

New member
Användarnamn: Harry persson

Vad är ditt namn i verkligheten? * Emil eriksson

När är du född och din ålder? (15+) * 2004-04-05 / 17 jordsnurr

Ditt DiscordNamn t.ex (Elric#4327) * Emil Eriksson#9753

Mellan vilka tider kan du oftast spela? allt mellan 17 på dagen till 02 på natten men på helgerna hela dagarna

Hur länge har du spelat på GameffectRp? jadu 2-3 dagar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? såklart bidra med en rolig kille i ge teamet men framförallt hjälpa folk

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just GameffectRp? jag ser att servervakterna på denna server har mycket att göra samt vissa int ens bryr sig känns det som, och att folk som skriver ooc och behöver hjälp svara dem aldrig på utan det brukar jag göra åt dem

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra GameffectRp till en bättre plats? jag tror att folk kommer se mig som en rolig person som är lätt att prata med samt att jag förstår folk bra och kan hjälpa till snabbt

Varför ska just du bli servervakt? jag är en person som är duktig på att förklara samt medhjälplig och förstondig, jag lägger mycket tid på det som är viktigt osv

Varför vill du bli servervakt? för att jag vill kunna hjälpa till att få servern bättre och att kunna hjälpa folk som ej är så kunnig elelr behöver hjälp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jadå det skulle jag säga

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? [Om så är fallet, berätta om dina bans] nope ej bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag inte

Elric2

Admin
Admin
Godkänt. Varför vi inte svarar ooc är för alla support ärenden ska absolut inte tas ingame utan bara under ett support samtal med support.
Godkänt vidare till muntligt.

Topp