Vad är nytt

maxsjodin05 Ansök om att starta ett gäng

maxsjodin05

New member
Användarnamn: maxsjodin05

Vad ska gänget heta? kartellen boss

Vad är ditt discord namn? maxsjödin#6852

Vad heter du i verkligheten? max birger roland sjödin

Ditt födelsedatum: 2005 04 22

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag typ

Hur många timmar har du på Fivem? typ 280

Berätta om din karaktär: heter örjan lax jag är 22 år gammal och jag dras till kriminaliten och jag är mer utav den personen som håller saker lite mer hemligt alltså försöker vara sneaky med karaktären jag är snäll mot folk som är snäll tbx och omtänksam och lung jag bryr mig om mina nära och kära och jag och jag har bra konsekvens tänk

Varför ska just du få starta ett eget gäng? jag har bra erfarenhet inom kartellen eller krimminaliteten jag har varit med i den här kartellen på denna server och jag vet hur jag inte ska göra och jag vill hålla rp nivån på top

Har du några med dig från start med gänget? nej tyvärr inte vad jag vet

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? lite mer av att vi sköter saker så tyst och smidigt som möjligt och vi ska inte skapa onödiga bråk eller försöka dra uppmerksamhet mot oss vi ska va mer utav sneaky och lungt och vi gör vad vi måste för att klara oss och att alla som är i kartellen kan lita på varandra till 100 procent

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? spelat som gäng krim på denna server och 4 till då jag har varit boss på en och varit bara gäng krim på alla jag spelat på som jag tyckt om så jag vet hur jag ska ta hand om saker

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? att dom kan säga till mig vad dom tycker och om dom har problem med någon och vi ska kunna lita på varandraa och atta jag finns där för dom om det behövs så äre parra knas jag hjälper med vad jag kan har dom problem med gäng jag gör vad jag kan

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? jag vet hur jag inte ska sköta vissa saker och jag vill hålla rp nivån så hög som möjligt då jag vill det bästa för servern

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut: om jag och mitt gäng ska råna den stora banken så ska vi ha allt planerat så om vi är 8 stycken så plaserar jag ut dom vid dörrar med automat vapen och vi tar gisslor och vi informerar poisen om det och vi har en flykt bil och alla vet vad dom uppgift under rånet är och att vi alla är i koradion så vi kan hålla kontakt med varandra och veta vad som händer överallt

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? jag ska göra allt jag kan för att kunna hålla koll på dom och säga till dom att vi ska ha så hög rp nivå som möjligt och att dom får bara en chans för att jag känner att jag inte kan lita på någon om dom lovar en sak men ändå gör det

Hur hanterar du kritik? jag tar inte imot kritik

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än GameffectRp? nej

Har du läst våra Regler? ja

Har du gjort en gameffect Förenings ansökan [Krav] ja jag är med

Topp