Vad är nytt

Vidare maxsjodin05 - Servervakt Ansökningar

maxsjodin05

New member
Användarnamn: maxsjodin05

Vad är ditt namn i verkligheten? * max sjödin

När är du född och din ålder? (15+) * 2005 04 22

Ditt DiscordNamn t.ex (Elric#4327) * maxsjödin#6852

Mellan vilka tider kan du oftast spela? en kvart efter jag vaknat och spelar hela tiden tills jag börjar bli trött tar väl några pauser då och då men det är väldigt ofta

Hur länge har du spelat på GameffectRp? oj vet inte men det är ett bra tag nu det va väl kanske 4/5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? så jag kan göra vad jag kan för att hålla rp nivån så hög som möjligt

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just GameffectRp? jag älskar servern och om jag kan göra något för att hjälpa servern med rp nivån och hjälpa folk som behöver hjöäp t.ex dom nya som kommer med att förstå hur vissa saker fungerar eller vart du gör vissa grejer det bättre det går för servern de gladare bli ja så om jag kan hjälpa till på något sett så gör jag det

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra GameffectRp till en bättre plats? hjälpa dom nya som kommer in och hålla rp nivån hög och hålla koll efter folk som försöker med buggar

Varför ska just du bli servervakt? för jag älskar denna server och om jag kan bidra till att servern har bra rp nivå och att allt går bra så kan jag inte bli gladare

Varför vill du bli servervakt? så jag kan hjälpa folk som behöver det t.ex nya spelare och om folk fastnar och hålla rp nivån hög

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? nej tyvärr inte men det är ingenting jag inte skulle kunna lära mig utav vänner som jag har på servern som är staff eller så

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? [Om så är fallet, berätta om dina bans] jag blev bannad på en server som heter swedish night för dom tyckte inte om min profil bild på dc när jag hade en gif på william defoe så då fick jag ip perma ban

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Topp