Vad är nytt

Godkänd Wazy - Servervakt Ansökningar

W

Wazy

Guest
Användarnamn: Wazy

Vad är ditt namn i verkligheten? * Clas Nilsson

När är du född och din ålder? (15+) * 26

Ditt DiscordNamn t.ex (Elric#4327) * A36 Wazy#0083

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15-03 på vardagar också. super aktiv

Hur länge har du spelat på GameffectRp? Är ny på servern.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ta mer ansvar i både forumet, och ingame skulle vara mer aktiv, jag skulle vara mer vaksam vad gör och säger i servern mm.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just GameffectRp? att ni är relativt nystartad server jag vill hjälpa er osv. och för att kunna hålla koll på alla i servern. när de gäller rp och se till att alla följer reglerna

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra GameffectRp till en bättre plats? Bidra till aktivitet, finnas där när jag behövs. även på sena tider.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer ta intervjuer, se till så att spelarna följer reglerna bland annat. ingame och discorden vara aktiv mycket och jag har bra kunnigheter, inom commands.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli server vakt, för att kunna hålla koll så allt flyter på, som det ska, jag vill hjälpa till generellt,

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har bra kunskaper när de gäller commands då jag håller på med devving.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? [Om så är fallet, berätta om dina bans] Aldrig varit bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ne :)

Topp