Vad är nytt

Vidare williamlarsson - Servervakt Ansökningar

williamlarsson

New member
Användarnamn: williamlarsson

Vad är ditt namn i verkligheten? * william

När är du född och din ålder? (15+) * 15

Ditt DiscordNamn t.ex (Elric#4327) * luckyfish#2486

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00 till 22:00 varje dag

Hur länge har du spelat på GameffectRp? jag har varit medlem läng på gameffct men det har varit så att det har crashat varje gång

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag tycker att rp-nivån på gameffect är ganska bra, men den kan absolut bli bättre. Jag stöter på nya spelare bokstavligen varje dag som begår regelbrott eller allmänt kväver rp-nivån på servern. Jag försöker så mycket jag kan skriva en /report, men det är inte alltid att en staff kommer och löser det. Jag tycker personligen att min rp-nivå hör höjts extremt mycket under den senaste tiden, nu vill jag höja rp-nivån på servern så att alla ska få en bra spelar upplevelse. En till faktor som även drar ner rp-nivån med stora mängder är fordon som ligger jämt utspridda över gameffct, detta vill jag se ett stopp på, om jag blir servervakt kommer jag försöka mitt allra bästa att försöka dva så många bilar som möjligt som ligger utspridda över staden för att höja rp-nivån på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just GameffectRp? ja till och börja med spelar jag ju på serven varje dag sen skulle jag också gärna vilja bli servervakt för att kunna hjälpa så gott som jag kan för att få en härlig server att bättras ännu mer och växa framåt med mer seriös och strikt rp men fortfarande ha sjukt kul i rp samtidigt då jag som spelar själv kommer ha det roligare om man håller lite extra koll så alla sköter sig

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra GameffectRp till en bättre plats? jag skulle väll föredra som ett gott exempel på serven då det är något av det viktigaste för att folk ska se att dem som är servervakter staffs osv har ett strikt rp, sedan kommer jag ju vara mycket aktiv så kommer alltid kunna hjälpa folk som behöver hjälp för att få en snabbare support så serven känns ännu bättre, tror jag som server vakt hade kunnat göra rätt mycket faktiskt

Varför ska just du bli servervakt? jag har många timmar på five m med ett bra och schysst rp och bra erfarenhet jag vet hur man spelar och sköter scenarion har också erfarenhet angående staff jobb då jag varit staff en hel del innan så kan ju kommandon osv och vet hur jag ska hantera situationer för att sköta det bra, Jag ser också näst intill allt från båda sidorna av myntet för att sätta mig in i situationer från båda perspektiv för att verkligen förstå vad som händer eller har hänt och så det verkligen blir rätt

Varför vill du bli servervakt? Jag vill känna att jag hjälper till mycket med serven och göra vad jag kan för att bidra till ett bättre Community och ett bättre rp för jag vet att det finns några rp glapp här och där som behövs bättra, jag vill också bli det så att jag kan hjälpa till i discorden mycket då det är rätt många som brukar vilja ha hjälp så tror jag kommer göra stor nytta för serven med mitt bidrag

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? rätt mycket har varit staff i ett rätt bra tag på servrar som Färjestaden där jag var staff i 3 månader kanske så kan en del om kommandon osv iallafall dem simpla och lite till

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? [Om så är fallet, berätta om dina bans] nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Topp